Pages

joi, 17 noiembrie 2011

Sweet november :)


"Oare limbile de ceas au linguşit vreodată timpul?"



O zi atât de luungăă. De-abia aşteptam să se sfârşească ca să ajung acasă, "unde-i cald şi bine" :)
Am scăpat de una dintre "mult-neaşteptatele" teze, care şi-au făcut apariţia înainte de a mă dezmetici după inutilele teste naţionale. Nu-mi vine să cred că mai este o singură lună şi vine vacanţa de iarnă mult aşteptată şi imperios necesară.

Când mă gândesc că odată cu trecerea tezelor, vacanţei de iarnă şi de primăvară, se aproprie vertiginos BAC-ul, parcă nu aş mai vrea sa treacă timpul aşa repede ca să vină vacanţele.
Cine s-ar fi gândit că timpul e aşa un duşman al celor de-a 12-a ! Nici nu închizi bine ochii şi te trezeşti că mai trecu o lună, două, trei... Aşa că azi sper să treacă mai încet noiembrie, ca să mă bucur de ultimele clipe fără stres şi învăţat!!

Sunt conştientă că deşi îmi fac atâtea griji pentru BAC, eu tot stau şi îmi exprim OF-ul pe blog. Că deh, aşa-i tânăru`! Lasă totul pe mâine, pe poimâine, până când va mai fi o săptămână (cu puţin noroc) până la examen şi caietul/cartea de comentarii zace cu burta plină pe birou, aşteptând să fie deschisă.
PS : Sper să nu ajung până acolo, căci ar fi vai de mine!

OF.. Cine o fi zis că ultimul an nu-i greu ??



Dar până la urmă,
"trecem noi şi de asta!"




O melodie aşa pentru sufletele noastre...



Un comentariu:

  1. MĂRTURIE

    Numele meu este Navita, eu sunt din Polonia, împărtășesc asta la baza lumii cu adevărata mea poveste de viață, vreau ca lumea să știe despre dr. Ogundele, un om grozav care este puternic și onest, aveam probleme cu soțul meu și m-a divorțat, doar pentru că nu am avut un copil pentru el după 9 ani de căsătorie și căut ajutor de pretutindeni, știu că cineva mă poate ajuta și am văzut un anunț al unui bărbat care vorbea despre dr. Ogundele despre cum el i-ar putea ajuta cu 24 de ore, i-am contactat repede și mi-a spus că mă va ajuta cu problema mea cu 48 de ore nu am fost sigur de cuvintele lui, până acum mi-a adus înapoi sotul meu care a plecat în mai puțin de 48 de ore și de când întoarcerea soțului meu sunt cea mai fericită femeie de pe pământ pentru că sunt însărcinată cu copilul, mărturisesc astăzi pentru că i-am spus lui Dr Ogundele că voi lăsa lumea să știe despre el și chiar și pentru aceia dintre voi care au nevoie de soluție în problemele voastre de viață, contactați-l astăzi și găsiți soluția prin: WhatsApp și Viber Chat: +27638836 445. Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere