Pages

duminică, 20 mai 2012

O imagine face cât o mie de cuvinte

"Am citit câteva versuri libere şi m-am întrebat cine le-a eliberat."John Barrymore



Sfidare

Detalii irosite, pierdute în amănunt,
Rupte de realitate, protejate ca un scut.
Puternic feminizate, sfidate intens
Ferm rostite precum într-un vers
Uitat, sfiit într-un colţ ingrat.

Lupta


Cu ardoare mă lupt să respir
Să trăiesc...
Să lupt să ştiu ce sa aleg
Între mine şi el...
Să trăiesc între doua vieţi,
A lui, a mea sau poate a amândurora.
Să trec dincolo de momentele,
În care eram doar două persoane.
Două spirite incerte,
Două inimi ascendente,
Două suflete pereche,
Doar doi oameni...
Fără lupte, fără multe,
Fără curaj şi fără minte.
Însă acum lupt iar,
Pentru el...
Iubirea mea.
Viaţă nemaipomenită,
Urzită fără cuvinte,
Ci cu dragoste şi vise.


Iubire suferindă

Aş vrea să plec undeva într-o lume pustie…
Unde să fim numai noi doi
Să nu existe ura,să nu existe suferinţă,
Să nu existe fericire,să nu existe suflet.
Un univers în care…să mă iubeşti!
Dar să nu te iubesc…să simti şi tu durerea,
Ce mi-a cuprins sufletul.
Poate că ochii mei n-au luminat îndeajuns zarea ta,
Poate că zâmbetul meu senin nu a înseninat îndeajuns faţa ta,
Poate că am fost…
Doar un trup în roua dimineţii,
Care a căutat în fântâna vieţii tale.
Poate că am fost doar o stea
În înaltul cer al inimii tale.
Dar poate că te-am iubit,
Si încă te iubesc!



Viaţa



Viaţa, o însuşire a frumuseţii
Un vis efemer privit sfiit,
Intrat într-un decor sumbru finit
Pierdut într-un nor de timp.

Cândva, o dată sau poate acum,
Nicicând viaţa nu va fi un drum
Spre paradisul infinit din cer,
Sau spre universul mitic,cert.

Poate viaţa este frumoasă,
Dar nu într-o lume demult ştearsă.
Ci în trecutul mult îndepărtat,
Apus într-un colţ al graiului visat.


Vara


Vine...
Se aproprie cu paşi înceţi
Mici, obscuri.
Crede...
Poate că a crede înseamna totul
Crede că timpul trece fără limite.
Trece...
Precum viaţa pe un fir de aţă
Precum secunda pe un ceas din viaţă
Astfel...
Vine vara iară
Ca un cârd de păsărele
Călătoare.
Totuşi...
Până la urma trece...şi iară vine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu